KwaKwa – פוסטתמונות לסיכום היום הראשון של כנס דה-מכער

By | 18 במרץ 2007

לאחר ההרשמה נכנס לאולם ההרצאות הגדול ומוצא ליד הדלת את גדי שמשון מסתודד בחושך עם איזו גברת. לא נעים לי אבל הוא מציג אותה, דבורית. נראית לחוצה ולא חברותית במיוחד. יוצאים החוצה ואני מבקש לצלם אותה. עכשיו מסתבר שהיא אכן היתה לחוצה לפני הסדנה שלה. אולי מחר תחייכי אלי ונדבר?

בחוץ, אורי ברוכין מצביע על העובדה שגיל רימון ליד קופסת סיגריות עם מדבקת הזהרה אורגינאלית היא משהו מצחיק. אז צילמתי.

בארוחת הצהריים אני מצליח לתפוס את David Isenberg , אומר לו שאני קורא בקביעות כבר כמה שנים טובות את הבלוג שלו ושהוא אחד הגיבורים שלי (באמת) ושתרגמתי לעברית את עולם של קצוות שנכתב חלקית בהשראתו (עוד לא קראתם???) ובתמורה אני זוכה לשיחה מעניינת מאד ולכובע.

צבי דביר מופיע עם דבר ירוק ביד ומייד אנחנו מתנפלים עליו ומזילים ריר על הלפטופ של 100$. גדי מצטלם עם המחשב כדי להרגיז את רפאל פוגל. אני מצלם אם האתר שלי בתוכו.

בכנס הזה, כמו בכל הכנסים, לא מסתכלים על האנשים אלא על התגיות שלהם. ואז אני לא מאמין מה שאני רואה וניגש לבעל התג ושואל אותו "ככה באמת נקראת החברה שלך?" והוא עונה לי "כן" ואז אני שואל "ומה אתם עושים?" והוא אומר לי משהו עם רשתות חברתיות ואופטימיזציה ואני מבקש ומקבל רשות לצלם כדי להוכיח שזה באמת.

והיו עוד שיחות מאד מעניינות ומועילות עם עוד אנשים אבל הן לא תועדו בצילומים.

לילה טוב.

3 thoughts on “KwaKwa – פוסטתמונות לסיכום היום הראשון של כנס דה-מכער

  1. ג'סי

    אני חייב לבגיד לך שזה נשמע כמו פגישת מחזור של אנשי אינטרנט שמכירים אחד את השני כבר שנים. אנשים שצמחו באותה ברנז'ה. חוג סגור שגם אני, שצורך לא מעט בלוגים, מתקשה להתחבר אליו.

    אז אם יש ערך מוסף לכל החלקות הכאפות האלה של "מה נשמע" ו"מה העניינים", אשמח אם תוכל לפרט כאן מה הוא.

  2. V

    חייכתי בטירוף לדעתי.
    והייתי חברותית!
    (תאר לך אותי כשאני לא)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *