892 נקברת

By | 25 ביוני 2007

דידי חנוך, עורך וואלה! מחשבים שלח לי – עדיין לא מצנזרים את הרשת :

ועדת הכלכלה של הכנסת החליטה לקבור את חוק הצנזורה באינטרנט. הסיבוב הנוכחי בקרב על הגלישה הסתיים

גורמים בוועדת הכלכלה אמרו הערב לוואלה כי "הכנסנו את החוק עמוק למגירה. הוא לא יעלה בקרוב על סדר היום ולא יובא לכנסת לקריאה ראשונה". יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ משה כחלון מהליכוד, יסיים בשבוע הבא את תפקיד ומי שיחליף אותו יהיה חברו לסיעה ח"כ גלעד ארדן. בנושא זה אמר הגורם כי "אני מקווה כי היו"ר הבא יפעל באופן דומה ולא יקדם את החוק".

אני ממש מקווה שזה לא "זאב זאב" מלהפך.

יועצת הלובי שלי אומרת שעכשיו עדיף לשתוק.

כאן תמו שידורינו. בינתיים.

עדכון: פתאום שמתי לב שלא קראתי את פרוטוקול הישיבה המפורסמת של ועדת הכלכלה. הסתכלתי באתר הכנסת והוא לא היה שם. ביקשתי וקיבלתי אותו במייל. כדאי לקרוא. בייחוד כדאי לשים לב לחילוקי הדעות בין אנשי המקצוע במשרדי הממשלה ובין חברי הכנסת. פרוטוקול מס' 255 מישיבת ועדת הכלכלה.

5 thoughts on “892 נקברת

  1. אפי פוקס

    המילה נקברת היא לא נכונה. היא עדיין חיה. רק שהיא לא תועלה לדיון בקרוב.

    מה שאומר שיועצת הלובי שלך צודקת מאוד בינתיים.

  2. רואה שחורות

    בעיה קטנה: גלעד ארדן היה בין המצביעים בעד הצעת החוק, והוא לא חזר בו כמו משה כחלון. גלעד ארדן הוא גם מהתומכים הגדולים של nanny state – ההנחה שהמדינה מבינה בכל נושא הרבה יותר מהאזרחים המטומטמים. דוגמאות כאן.

  3. ועכשיו אבא

    ואגב מאבק 892 – אתה מודע לצנזורה של flickr?
    דוגמא – כאן – http://www.flickr.com/photos/sint/544203354/

    If your Yahoo! ID is based in Singapore, Germany, Hong Kong or Korea you will only be able to view safe content based on your local Terms of Service so won’t be able to turn SafeSearch off. In other words, german users can not access photos on flickr that are not flagged "safe" … only flowers and landscapes for germans …Copy and upload this picture to your account – show flickr who we are!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *