חדש בפודקאסט – הדרך שלי לבודהיזם

By | 9 ביולי 2007

בפרק החדש בפודקאסט אני מספר על הדרך שלי לבודהיזם, מדגים קשר בין בודהיזם ואינטרנט ומספר סיפור זן מעברי. משך הפרק, 8 דקות. לפודקאסט "ללא עריכה".

ומשהו טכני בקשר לפודקאסט. כשייצאתי ל MP3 את הפרק הראשון מ Audacity, הצליל יצא צרוד. היום הורדתי את תדר הדגימה בחצי ל 22,050Hz ויצא ממש בסדר. אין לי הסבר למה. וגם מהירות הייצוא פחתה באופן משמעותי.

וחוצמזה, הגיע הזמן שיהיה כאן שלום.

5 thoughts on “חדש בפודקאסט – הדרך שלי לבודהיזם

  1. אלירם

    ואת זה צריך להראות לכל מי שאומר: לא צריך סינון תכנים באינטרנט מצד הספק, שכל אחד יתקין מסנן לבד אצלו בבית אם יש לו ילדים.
    (סליחה שאני מערב עניין אחד באחר)

  2. נדב

    אולי זה בגלל שאנשים התרגלו לקישור שמפנה לקובץ mp3 ולא לקישור לדף אינטרנט?

  3. זיו קיטרו

    דברתי על זה בהרצאה.
    הבלוג של מהדורה אחרונה נולד למעשה בעקבות אימייל שקבלתי מכבדת ראייה שרצתה לקרוא את מה שכתבתי.
    אני מתכוון לחזור ולהקליט חומרים לתוכו בימים הקרובים.

    ספר לי מה החזירו לך בתשובה, אני אשמח לקדם את זה מהקצה שלי.

  4. תומר

    אני לא יודע עד כמה ענייני סריגה (כמו אצל שרון) יכולים לעניין אנשים בעלי מוגבלויות, אבל אני חושב שהפלטפורמה עצמה יכולה לעניין אנשים בעלי מוגבלויות, במיוחד אם היא תאפשר לאנשים עצמם לפתוח בלוג קולי (ללא הרישמיות ולוח הזמנים המקובל בפודקאסטים). למיטב ידיעתי אין שום אדם עיוור או כבד ראיה שמנהל בלוג בעברית, למרות שיצא לי להשתתף במספר הרצאות מרתקות של אנשים כאלה, שישמחו מאד לספר על שיגרת חייהם לעולם.

    נושא נוסף שלא הושם אליו דגש בשנים האחרונות הוא נושא נגישות אתרים. לא ידוע לי על אתרים גדולים שמאפשרים נגישות לבעלי מוגבלויות. זה לא רק פיירפוקס/אינטרנט אקספלורר, כי במאבק הזה יש את צד האנשים בעלי המוגבליות שלא יכולים לנצל את המדיום בלי שהוא יותאם לצרכיהם המיוחדים, ולדעתי קהילת האנשים הללו צריכה גיבוי מכלל הגולשים ברשת.

  5. אפי פוקס

    חנן, בהקשר הזה, תשים לב שפרו-בלוגים בארה"ב כמו זה של טים אוריילי החלו לצרף תוסף שמקריא את הבלוגים הכתובים בהינף קליק. קול קצת מתכתי, אבל דיי ברור.

    מתי בעברית?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *