לא נסתום את הפה

By | 4 באוגוסט 2010

חזרתי עכשיו מכנס בלוגרים שאירגנה הקרן החדשה לישראל לפתיחת קמפיין "לא נסתום את הפה – המחנה הדמוקרטי מרים את הראש".

חוץ מדיונים מתישים על מצבו של השמאל ומה עדיף פעולה אקטיבית או אקטיביות פעילה, העליתי כמה הצעות פרקטיות והתבקשתי על ידי צביקה בשור, הפרוייקטור, לכתוב אותן כאן. והרי הן לפניכם.

אם אתם מזדהים עם מטרות הקמפיין, ויש לכם בלוג, ואתם כותבים פוסט שקשור לנושא, אני מציע שבסוף הפוסט תחתמו ב"ואנחנו לא נסתום את הפה". את החתימה תקשרו לדף הבית של הקמפיין.

כתוצאה מכך יקרו שני דברים. 1 – אנשים אולי יגיעו לאתר הקמפיין וירצו גם להיות פעילים בו. 2 – אתר האינטרנט של הקמפיין יציג טראקבקים וכך יוצגו קישורים בדף הבית לפוסטים שהזכירו את הפרוייקט.

השתמשו בטאג lonistom בטוויטר. גם את הציוצים האלה יציג אתר הפרוייקט.

אל תחסכו מהחברים שלכם בפייסבוק את דעותיכם על מצב הדמוקרטיה בישראל. פעם ביום, פרסמו קישור לידיעה באתר חדשות, פוסט בבלוג או מה שלא יהיה, העיקר שהחברים שלכם לא ירגישו טוב מדי עם המצב במדינה. כי גם אתם לא.

עד כאן.

אם יש לכם עוד רעיונות – בתגובות או בפייסבוק של הקמפיין.

8 thoughts on “לא נסתום את הפה

  1. הופ

    בכנס לא לגמרי הבנתי מי אתה, ואח"כ הבנתי והצטערתי על שלא יצא לי להגיד לך תודה על "לא רלוונטי" הנהדר. אז תודה.
    חוץ מזה, אני מחפש את האתר שהצגת, לא הצלחתי לקלוט מה היה שם אחרי ה/. תוכל לפרסם זאת כאן או לשלוח אליי למייל?

  2. דורון

    2 הערות:
    ראשונה – דף הבית של הקמפיין לא עולה, מופעה שם כרגע הודעת
    "This Account Has Been Suspended"

    שנייה – אני מתקשה להבין את הבחירה בשם 'המחנה הדמוקרטי', מכל האיזכורים שאני מוצא ברשת על 'לא נסתום את הפה' (לאתר הקמפיין עצמו כאמור כרגע אי אפשר להכנס), מתקבל הרושם שהקמפיין הוא של אנשי שמאל בלבד ולפיכך, מי שהוא לא שמאלני – הוא לא דמוקרטי. קצת פרדוקסלי, לא??
    אני כותב את זה דווקא בגלל שאכפת לי, לא בשביל לקנטר,
    ללכת ולהגיד שכל מי שלא מתנגד לממשל כיום הוא 'לא דמוקרטי' גורם לקמפיין להיות הזה להיות באותה רמה של מי שטוען שכל מי שכיום שכן מתנגד למדיניות הממשלה נחשב 'בוגד',
    חבל..

  3. אורן

    אני לא יודע אם זו אלגוריה למצב של השמאל הישראלי, אבל לפחות ברגע זה (9 בבוקר יום חמישי 5 לאוגוסט) לחיצה על הלינק לקמפיין 'לא נסתום את הפה' מחזיר טעות בזו הלשון: this account has been suspended.

    די משעשע.

  4. צ'ארלס

    בוצעה התקפה על האתר. הוא אמור לעלות שוב בשעות הקרובות.

  5. הופ

    לדורון – אתה בכל זאת נשמע קצת קנטרני. למה אתה מתקשה להבין את הבחירה בשם, ולא את האיזכורים שאתה מוצא ברשת?
    הרי הגיוני יותר שהאיזכורים שאתה מדבר עליהם לא מדויקים, ולא השם. אלא אם כן ה"איזכורים" האלה (אתה יכול לקשר?) הם פרסומים רשמיים של יוזמי הקמפיין. אולי המאזכרים טועים בפרשנות שלהם?

    האבינג סד דט – אני די מסכים איתך. נראה לי שיש כרגע איזה ערפל בנוגע להגדרות, ואני מבין שזה קצת מכוון, כי ההגדרות עדיין לא לגמרי ברורות. לא יודע אם היית בכנס, אבל הנושא הזה עלה. אם העניין חשוב לך, אני מציע שתצטרף ותהיה פעיל, וכך תתרום להתמקדותו של הקמפיין במטרות שאתה רוצה שהוא יתמקד בהן. מקסימום, תראה שזה לא בשבילך, תעזוב.

  6. Pingback: 8.8.2010 « מה אני קוראת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *