מאז שאמיר גנס התחיל להציע שירות של פרסומות באתרים הן מופיעות אצלי ב"לא רלוונטי". פחות בגלל הכסף ויותר בגלל הרצון לנסות וללמוד דברים חדשים. התשלום אלי היה עבור לידים תקינים, זאת אומרת של אנשים שבאמת התעניינו במוצר והשאירו פרטי קשר אמיתיים. ממש לא הרווחתי הרבה.
עכשיו גנס עבר לשיטה חדשה ומעניינת של פרסום. לחיצה על הפרסומת מובילה לדף צ'אט עם נציג שירות של החברה המפרסמת. המודעה מופיעה רק כאשר יש נציג שירות אונליין כך שיכול להיות מצב שלא יוצגו בכלל פרסומות. התשלום אלי הוא על פי קליק וגם על פי זמן השיחה עם נציג השירות.
נראה איך יהיה מבחינת הכסף שייכנס. בכל מקרה, הקונספט מעניין כי הוא באמת מנסה לתת מענה לצרכים של כל הצדדים – הלקוח הפוטנציאלי, המפרסם, הפרסומאי ובעל המדיה.
Pingback: טוקבק