ברק פיטוסי כותב שיש אנשים שמשתמשים ב"לא רלוונטי" כתו תקן למכתבים שהם מעבירים הלאה.
קיבלתי כבר כמה פניות להוות מין תו תקן למכתבים שמופצים ותמיד סרבתי. (גם קיבלתי פניות להשתמש בהמלצות של לא רלוונטי לפלאגינים של תוכנות ושרתי דואר שיסמנו את המכתבים ותמיד הסכמתי.)
המטרה של "לא רלוונטי" היא לשמש כלי לאנשים שמעוניינים להשתמש באימייל באופן מושכל. אני לא נותן ציונים של "רלוונטי" ו-"לא רלוונטי" אלא המלצות בלבד. בדיוק כדי שאנשים שרוצים בכך יוכלו לקרוא את ההמלצה אבל לנהוג כפי שהם חושבים שנכון.
אז למה אני לא משנה את השם? כי זאת הברקה מיתוגית שחבל להפסיד בשביל הדקדקנות.
נ.ב. יותר מארבע שנים והמכתב הראשון שפורסם בלא רלוונטי ממשיך להסתובב. איך זה בתור מדד לאפקטיביות?