אני מכין עכשיו יום השתלמות על שירותי רשת ורשתות חברתיות במסגרת הקורס "המחשב והאינטרנט בשירות ארגונים לשינוי חברתי" בשתיל.
אני רוצה להביא ליום הזה רקע תיאורטי על רשתות חברתיות ובחיפוש שלי אחר חומר מצאתי מאמר מעניין של בוב מטקאלף שבו הוא מסביר את החוק שנקרא על שמו ומגן מפני ההתקפות עליו.
בהחלט שווה קריאה
Metcalfe’s Law Recurses Down the Long Tail of Social Networking
במאמר שלו הוא כותב גם:
While they’re at it, my law’s critics should look at whether the value of a network actually starts going down after some size. Who hasn’t received way too much email or way too many hits from a Google search? There may be diseconomies of network scale that eventually drive values down with increasing size.
וזה נותן חיזוק למדיניות החדשה שלי של קביעת החברים בקפה דה-מרקר. מעכשיו אאשר הצעות חברות רק מאלה שבאמת היה לי איתם קשר קודם ואציע חברות רק לאותם אנשים. ואפילו הסרתי כמה אנשים מרשימת החברים שלי.