איך להפוך את הבלוג ליותר אפקטיבי בגוגל

By | 24 בפברואר 2007

כשהתחלתי לבלוג על נושאי צרכנות, אחת המטרות שלי היתה להביא את הפוסטים שלי יותר גבוה בגוגל.

האמצעי הראשון שנקטתי בו היה לכתוב את שם העסק בהתחלת כותרת הפוסט. לדוגמא: שידורי רשת – אי אפשר יותר נמוך?

האמצעי השני שנקטתי היה לשנות את אופן הצגת ה title של הפוסטים.

ב-וורדפרס – הפורמאט הקבוע הוא: שם הבלוג – "ארכיון הבלוג" – שם הפוסט

שיניתי את הפורמאט ל: שם הפוסט – שם הבלוג

ככל שמילת חיפוש מופיעה יותר קרוב לתחילת הכותרת, גוגל נותן לקישור יותר חשיבות והוא מופיע יותר גבוה בתוצאות.

כך יצרתי מצב שבו שמות של עסקים שאני מזכיר בפוסטים שלי יגיעו למקום גבוה יותר בגוגל והגברתי את האפשרות שהם ישפיעו על מישהו שלא מכיר את הבלוג שלי.

הצליח?

שידורי רשת מופיע בשורה השלישית בתוצאות החיפוש.

קפה דהמרקר – ראשון

ישראכרט – שמיני בדף הראשון

ועם קצת קשר, המאמר העתיק (2003) שלי על איקאה עדיין מופיע גבוה מאד בתוצאות החיפוש.

רוצים לכתוב על נושאי צרכנות ולא רק "למגירה"? כדאי לכם לממש את הטיפים האלה.

One thought on “איך להפוך את הבלוג ליותר אפקטיבי בגוגל

  1. Pingback: » להגיע לאתרים בטלפתיה » וובסטר 3 - חנן כהן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *