שופרסל – מעצבנים את הלקוחות

By | 26 בפברואר 2007

כבר יותר משנה שכבר אין קופה מהירה בסופרמרקטים של שופרסל. מטרת הקופה המהירה למיין בין אלה שממהרים ואלה שיודעים שיקח להם זמן להעביר את העגלה המלאה שלהם.

ביטול הקופה המהירה מעצבנת את כולם ויוצרת בלגן.

הקופאיות המסכנות יודעות שהלקוחות צודקים אבל הן לא יכולות לעשות שום דבר בעניין.

המממהרים מנסים לבקש, להתחנן או להידחף בתור.

ה"מלאים" מתעצבנים בגלל שמצד אחד הבקשה סבירה ומצד שני, אם יתנו לכל אחד לעבור, אף פעם לא יגיעו לקופה.

גם המממהרים וגם המלאים מפנים את הזעם שלהם אחד כלפי השני במקום להנהלת הרשת שיצרה את המצב הזה.

לפעמים אפשר לעבור לסופר אחר אבל לפעמים אין אלטרנטיבה ואז ההתעצבנות חזקה יותר.

הלו שופרסל, אתם שומעים? אולי כבר תבטלו את הביטול?

2 thoughts on “שופרסל – מעצבנים את הלקוחות

  1. Pingback: אנחנו בדרך להיות פרה קדושה » סגרתי

  2. Pingback: את מי מזיין חנן ? » I’M JUST THE GARBAGE MAN

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *