חפשו בגוגל איזה שהוא עסק או אדם מפורסם ורוב הסיכויים שבדף הראשון, מקסימום השני, תמצאו תוצאה עם הכותרת "מונח החיפוש – רשימת כתבות בנושא שפורסמו באתר TheMarker."
הסיבה היא השימוש של דהמרקר בתגיות והטמעתן בכתובות האתר.
גוגל נותן עדיפות לדפים כאלה.
אחת הסיבות שוויקיפדיה מגיעה כל כך גבוה בתוצאות החיפוש היא שהמונח עצמו נמצא בכתובת הדף. ומכיוון שכך, אנשים מעדיפים לקשר לכתובות פשוטות ולא לכתובות מסובכות, מה שמגביר את הפופולאריות של הדפים.
אולי דהמרקר התכוונו לכך ואולי לא. בכל מקרה, הצליח להם. וזה בכלל לא קשור לווב 2.0