אח"י דקר הפנתה את תשומת ליבנו שמודעות אדסנס משנות עיצוב.
גם אני שמתי לב לכך אבל לא חשבתי לעשות מזה עניין עד שהסתכלתי עם מיקרוסקופ על התמונה שנמצאת עכשיו בפינת מלבן הפרסומות.
התמונה הזאת היא בפורמאט PNG !
http://pagead2.googlesyndication/…../abg-iw-100c-000000.png
אם גוגל החליטו להשתמש ב PNG אני מניח שהם בדקו את הנושא טוב טוב טוב והגיעו למסקנה שהפרסומות שלהם לא יתחרבשו ברוב המכריע של הדפדפנים ומערכות ההפעלה.
ואם גוגל הגיעו למסקנה הזאת, סימן שגם אנחנו יכולים להשתחרר מקבצי ה-GIF שהיו מוגני פטנט ומקבצי ה JPG עם הדחיסה הרועשת של משטחים וטקסטים.
יחי ה PNG !
Pingback: עתיד מזהיר » ארכיון » מהפכת ה-PNG