ביצעתי שינוי קל במערכת התגובות שיכול להיות שיהיה התשובה האולטימטיבית לספאם תגובות.
לפני שאני מאבד תגובות לגיטימיות לפוסטים אמיתיים, אני מבקש שתתקיפו את הבלוג בתגובות.
אם התגובה שלכם לא תופיע בתוך כמה שעות, אנא כיתבו לי כדי שאבדוק מה קרה.
במידה ואכן השינוי יעבוד, אני אפרסם אותו כאן כדי שכולם יוכלו להנות.
תודה,
חנן
תגובה.
מסננים אותי??
למה רק אותי?
טוב. לא נורא. אני אשב פה לבד בחושך ואחכה שיקשיבו לי.
אני שמח שמישהו הבין את הכוונה האמיתית שלי (אתה ועוד שניים) ולא חשב שאני מנסה לסנגר על מישהו.
אגב, כשאתה רושם בשורת הדוא"ל "אף אחד לא יראה את זה", זה נותן תחושה שגם בעל הבלוג לא יראה. לא יותר ראוי לרשום בסוגריים "(לא יפורסם ברבים)" או משהו בסגנון?
התגובה שלי מכבדת את הבלוג ואת קוראיו.
כשתמצא חברת אחסון, תגיד!
(בדקת עם sweethome?)
ובאותו הקשר, יש חברה אחסון בינלאומית עם מודל תמחור מעניין מאוד:
https://www.nearlyfreespeech.net/
משלמים micropayments לפי שטח אחסון ותעבורה… בכלל האתר שלהם משדר אמינות שחבל"ז.
כמי שחווה את נושא הזמינות (או ליתר דיוק אי-הזמינות) על בשרו בימים אלו בבלוגלי אומר ש- 98.5% זה גרוע מאד. ראה גם כאן:
http://elad.blogli.co.il/archives/251
מסכים עם אלעד – מי שאומר ש-98.5% זמינות זה הרבה הוא או לא מקצועי או מסובב את הלקוחות שלו. בדיוק כמו מוכר מכוניות שיגיד לך 'אחלה אוטו. מאוד חסכוני. לוקח רק 12 ליטר ל-100 קילומטר.'
מערכות רציניות מודדות זמינות בקצת יותר תשעיות. מצד שני – אני מעדיף ספק אמין שיודע למדוד את רמת הזמנות (ואולי לספק ערבונות כספיים – sla) – על ספק שיגיד במעמד המכירה שהוא מספק זמינות של 99.999 ויותר מאוחר יתברר שזה אולי בחלומות. מצד שלישי 98.5 זה באמת נמוך…
מדובר בנטוויז'ן. אז או שהביצועים שלהם גרועים או שהביצועים שלהם טובים אבל אנשי המכירות שלהם גרועים.
בקשר לסוויטהום. הם משתמשים בתוכנת ניהול בשם H-Sphere שבפעם האחרונה שנגעתי בה, קיבלתי חררה. חוצמזה, ה VPS שלהם, ברמה שאני זקוק לה, לא בהרבה יותר זול מנטוויז'ן.
נראה לי שאני בסוף "אחזור הביתה" לדרימהוסט, שם אני מקבל המון תמורת מעט מאד כסף ואתפשר על הזמינות שהיא באמת לא מאה אחוז. וזאת הבעיה היחידה שלי איתם.