פראייר מי שגולש ב WAP

By | 7 במאי 2007

להזכירכם, גלישה ב WAP עולה 9 אגורות ל Kb בעוד שגלישה ב Opera Mini, מה שנקרא "שירות נתונים", עולה אגורה אחת ל Kb. דיברתי היום עם סמנכ"ל השיווק של סלקום, עדי כהן, ושאלתי אותו אודות התמחור המשונה של הגלישה בסלולארי. הוא הסביר לי שסלקום גובים סכום מאד נמוך על שירותי נתונים כדי לעודד את הלקוחות לצרוך יותר שירותים. הוא נתן לי כדוגמה את שירות הסלקום נביגטור. חיבור לשירות יכול לקחת אפילו שעה של נסיעה מונחית כשהסלולרי אונליין כל הזמן. אם מחיר השימוש היה כמו של WAP, אחרי החשבון הראשון אנשים לא היו משתמשים בשירות פעם שניה.הוא אמר לי שאכן מצאתי פירצה בתימחור של סלקום.

ואני אומר, מי שגולש ב WAP הוא פראייר. לפחות לקוחות סלקום. לא יודע מה המצב אצל ספקים אחרים.

ועוד דבר. אם אתם רוצים לקבל שירות פירסט קלאס מסלקום, פשוט תתקשרו למנכ"ל. 0523.669999. הלשכה דואגת שתקבלו תשובה מהאדם הגבוה ביותר בהיררכיה הארגונית. ומוודאת ביצוע.

4 thoughts on “פראייר מי שגולש ב WAP

  1. צפריר

    המצב אצל ספק אחר (אורנג') – 12 ש"ח בחודש עבור 25מ"ב. לא זוכר מה קורה אם אני חורג מ25,000 הקילובייטים שלי (אופרה מיני – 10 ק"ב לדף).

    חישוב זריז – 0.048 אגורות לקילובייט.

  2. דב

    זה בעיקר תמחור רצחני של סלקום.
    באורנג עבור 15 ש"ח אתה יכול לגלושwap עד 100 מגה.
    הבעיה שזהו תשלום קבוע כלומר מעבר ל-170 k וואפ משתלם יותר לגלוש באורנג.

  3. אלירם

    באורנג' המצב הפוך.
    אכן עבור כ 15 ש"ח אפשר לגלוש דרך הפרוקסי שלהם (WAP) ללא הגבלה מעשית (עד 100 מגה – לא ממש נאכף)
    אבל למכשירי הדור השלישי מוגדרת גלישה שלא דרך הפרוקסי, וזאת במחיר של 9 ש"ח למגה. בעצם, זה מה שאתה משלם, ולי זה נראה הרבה…
    http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=11990&blogcode=5986023

    אני גולש המון מהסלולרי שלי, ומשלם רק 15 ש"ח לחודש. קבוע.

  4. טל וולפסון

    חנן, אתה כותב הרבה על השימוש בגלישה הסלולרית מבחינה טכנית (מחירים, מהירויות וכו'), אבל אני אודה לך אם תוכל לכתוב גם איך זה משפיע עליך מבחינת הרגלי גלישה. אני וחברים נמנעים מהשימוש מתוך חשש שהאינטנרט "ישתלט" על החיים. אני בטוח שאתה חושב גם על זה, ואשמח לשמוע דעותיך. תודה מראש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *