גם אני קניתי פעם אדמה. זה היה במקום שאחר כך השתלטו עליו אנשי כפר קאסם. מישהו עשה מזה שדה חקלאי שלו. רציתי לבנות שם ולעבור לגור בסביבה. כשהתחילו לבנות שם, באו אלי הודיעו לי שאני יכול לבוא, אבל אף אחד שם לא ערב לשלומי ולחיי. עזבתי ומכרתי בגרושים.
האם היחס שקיבלתי סביר מבחינתך? אם כן, אתה חוטא בדו-פרצופיות. אם לא, אין מניעה שיהודים יקנו נדל"ן באום אל פאחם ובעראבה ויתיישבו שם. ההבדל בינך לבינם הוא שאף ערבי לא יקום להגן על זכותם להתיישב שם.
דרך אגב, הכיפה היא ממש לא המצאה מוסלמית. בעבר זו פשוט היתה השיטה היעילה ביותר לבנות גג למבנה גדול. בכל העולם השתמשו בזה – כולל ברומא העתיקה (הפנתאון) ובכנסיות באירופה (בדרך כלל עם מראה קצת יותר מחודד – אבל זו עדיין כיפה). גם בתי כנסת היו בונים עם כיפה. ואני לא מדבר על לפני 2000 שנה – יש בתל אביב בית כנסת עם כיפה די גדולה ברח' מנדלסון, שתי דקות הליכה מכיכר רבין.
עלתה בי אותה אמביוולנטיות – למרות הדחף העז להתנגד לחוקים דביליים, נראה לי שעדיף לפעול להוספת סייג לחוק בדמות התקנת תוכנת סינון כלשהי, ונתינת סיסמה לכל מבקר בגיר. בלי זיהוי ביומטרי, כמובן :)
מדהים. (הסיפור של הזוג הערבי ברמלה)
אם המצב העובדתי הוא כזה. יש לחבר'ה הללו עילת תביעה יפיפיה נגד עיריית רמלה והעומד בראשה- יואל לביא. המוכר בדיעותיו ומעשיו הקיצוניים.
בכל מקרה, ראש עיריית רמלה הוא לא זה שאמר "למה שאני אשנה את השם? [של רחוב בשכונה ערבית] בגלל שג'מאל אחד רוצה להחליף את השם, או בגלל שמוחמד אחד רוצה לשנות את השם? שיחליף את האלוהים שלו… שילכו להזדיין כולם".
(חיפשו בגוגל את המילים ראש עיריית רמלה, ותראו את התוצאות)
ח"כ רביץ משווה בין מכירת אלכוהול וסיגריות לקטינים, לשימוש באינטרנט במקום ציבורי. ההנחה שהוא עושה היא אינטרנט = פורנוגרפיה, ולכן הוא שם את האינטרנט באותה קטגוריה כמו חומרים אסורים על קטינים.
האנלוגיה הנכונה היא בין קיוסק ("פיצוציה") לאינטרנט ציבורי. בשניהם יש חומרים שלא היינו רוצים שקטינים יצרכו. אנחנו לא אוסרים על קטינים להכנס לפיצוציה, אז למה שנאסור עליהם קפה אינטרנט?
אם הוא יציע חסימת אתרים פורנוגפיים עבור קטינים בגישה לאינטרנט במקומות ציבוריים, יהיה קשה להתנגד.
גם אני קניתי פעם אדמה. זה היה במקום שאחר כך השתלטו עליו אנשי כפר קאסם. מישהו עשה מזה שדה חקלאי שלו. רציתי לבנות שם ולעבור לגור בסביבה. כשהתחילו לבנות שם, באו אלי הודיעו לי שאני יכול לבוא, אבל אף אחד שם לא ערב לשלומי ולחיי. עזבתי ומכרתי בגרושים.
האם היחס שקיבלתי סביר מבחינתך? אם כן, אתה חוטא בדו-פרצופיות. אם לא, אין מניעה שיהודים יקנו נדל"ן באום אל פאחם ובעראבה ויתיישבו שם. ההבדל בינך לבינם הוא שאף ערבי לא יקום להגן על זכותם להתיישב שם.
דרך אגב, הכיפה היא ממש לא המצאה מוסלמית. בעבר זו פשוט היתה השיטה היעילה ביותר לבנות גג למבנה גדול. בכל העולם השתמשו בזה – כולל ברומא העתיקה (הפנתאון) ובכנסיות באירופה (בדרך כלל עם מראה קצת יותר מחודד – אבל זו עדיין כיפה). גם בתי כנסת היו בונים עם כיפה. ואני לא מדבר על לפני 2000 שנה – יש בתל אביב בית כנסת עם כיפה די גדולה ברח' מנדלסון, שתי דקות הליכה מכיכר רבין.
עלתה בי אותה אמביוולנטיות – למרות הדחף העז להתנגד לחוקים דביליים, נראה לי שעדיף לפעול להוספת סייג לחוק בדמות התקנת תוכנת סינון כלשהי, ונתינת סיסמה לכל מבקר בגיר. בלי זיהוי ביומטרי, כמובן :)
מדהים. (הסיפור של הזוג הערבי ברמלה)
אם המצב העובדתי הוא כזה. יש לחבר'ה הללו עילת תביעה יפיפיה נגד עיריית רמלה והעומד בראשה- יואל לביא. המוכר בדיעותיו ומעשיו הקיצוניים.
בכל מקרה, ראש עיריית רמלה הוא לא זה שאמר "למה שאני אשנה את השם? [של רחוב בשכונה ערבית] בגלל שג'מאל אחד רוצה להחליף את השם, או בגלל שמוחמד אחד רוצה לשנות את השם? שיחליף את האלוהים שלו… שילכו להזדיין כולם".
(חיפשו בגוגל את המילים ראש עיריית רמלה, ותראו את התוצאות)
אני מסכים עם צפריר.
ח"כ רביץ משווה בין מכירת אלכוהול וסיגריות לקטינים, לשימוש באינטרנט במקום ציבורי. ההנחה שהוא עושה היא אינטרנט = פורנוגרפיה, ולכן הוא שם את האינטרנט באותה קטגוריה כמו חומרים אסורים על קטינים.
האנלוגיה הנכונה היא בין קיוסק ("פיצוציה") לאינטרנט ציבורי. בשניהם יש חומרים שלא היינו רוצים שקטינים יצרכו. אנחנו לא אוסרים על קטינים להכנס לפיצוציה, אז למה שנאסור עליהם קפה אינטרנט?
אם הוא יציע חסימת אתרים פורנוגפיים עבור קטינים בגישה לאינטרנט במקומות ציבוריים, יהיה קשה להתנגד.
ההצעה זהירה מידי. צריך בכלל, להשמיד את האינטרנט המשוקצת הזו!
באמת אני רוצה לדעת- בתור חובבת גזר, שכנה וג'ינג'ית…