לא מזמן הסתובב מכתב שכותרתו שימוש בחשבון הבנק שלי ללא רשות באמצעות מכשיר הנייד שלי.
נתתי למכתב הזה המלצה "אפשר להעביר".
עכשיו קיבלתי אימייל מעינת שעובדת במחלקת פניות הציבור של סלקום עם מכתב נוסף של שולח המכתב המקורי ובו תיאור עד כמה טיפלו יפה בתלונה שלו ועד כמה הוא מרוצה.
עינת ביקשה ממני לפרסם את המכתב הנוסף ב"לא רלוונטי".
סירבתי והסברתי לה שעדיין כל שירות תוכן יכול לקחת ממני כסף ללא הסכמתי המפורשת.
היא לא הכחישה זאת לחלוטין. היא כתבה שדברים כאלה יכולים לקרות בגלל אי הבנה של המשתמשים.
המשמעות מבחינתי היא שחברות יכולות לשלוח יד ארוכה אל חשבון הבנק שלי, דרך סלקום, ללא רשות מפורשת ממני אליהם לקחת ממני את הכסף.
וזה לא הסוף.
במכשיר הנייד שלי, שתי לחיצות על לחצן התפריט מחברות אותי ל icellcom.co.il, אפילו בלי לשאול אותי אם אני רוצה להתחבר לאינטרנט. ביררתי בשירות הלקוחות של סלקום. אי אפשר לבטל. מעניין כמה מליונים סלקום עושים מהמלכודת שהם מציבים ללקוחות שלהם.
שתיל מרכז את הפורום לסלולריות שפויה.
רכז הפורום, אבי דבוש, אמר בדה-מרקר:
אם נוצרה פאניקה, חברות הסלולר הרוויחו אותה בזכות שנים של פעולה בהסתר
נכון לגבי האנטנות וגם נכון לגבי הכסף שהם גובים בחצי מרמה מהלקוחות שלהם.
עוד יבוא יום נקם ושילם.
אגב, מה שאני עשיתי בזמנו זה לדפוק את הגדרות הרשת במכשיר כך שהוא לא יצליח להתחבר במידה ובמקרה לחצתי על לחצן הרשת..