אנחנו רוצים ש (סוג של אנשים) שמגיעים מ (מקום באינטרנט או מחוצה לו) על ידי כך ש (ביצעו שם פעולה מסויימת) יבחרו לעשות (משהו באתר שלנו) בעקבות כך שיש לנו באתר (תוכן, תכונה) ואז אנחנו (נעשה משהו).
צריך לבחור דבר אחד בלבד לכל סוגריים.
אתר קטן עד בינוני דורש שלושה משפטים כאלה בלבד.
מה חסר?
חסרה האינטראקציה של הגולשים זה עם זה.
חסרים מושגים מפוצצים שלא אומרים הרבה כמו ווב 2.0 :-)
מאתרים שנכשלתי לגמרי באיפיונם (שכאלה ייתכן שאתה אף מכיר) למדתי שיש לכתוב מספר סיפורים קצרים המתארים את חווית המשתמש באזורים השונים באתר.
יש לכתוב סיפורים אלו ביחד עם לקוח הקצה וסיפורים אלו הופכים להיות אבני הבוחן (acceptence tests) לפרויקט כולו.
שורה אחת וטעונה תיקרא שונה על ידי כל צד.
כמו כן באתר קטן (וגדול) מפת אתר עוזרת לגזור ממנה את הניווט ההיקף ועיזות קטנות שאורבות למפתח גם באתרים קטנים