השבוע התחיל במוזיאון אירוע פסח – ידידותי לסביבה.
הבוקר ניגשתי לקופה של המוזיאון לשאול את הקופאית האם יש מידע שחסר או לא מספיק בולט באתר – שבגלל שהוא לא מספיק נגיש, אנשים שואלים עליו בטלפון.
התשובה שלה הפתיעה אותי. היא אמרה לי שמאז שקיימת באתר התכונה "לעבור לדף מספר" יש לה רשימה של כמה כותרות ומספרים והיא מפנה בקלות אנשים לדף הרלוונטי באתר. לא צריך הסברים ארוכים ופוחת הזמן שהיא מבלה עם אנשים בטלפון.
כשחשבתי על התכונה הזאת באתר, לא חשבתי על הקופאיות שנמצאות ב"חזית הטלפונית" עם מבקרים פוטנציאלים במוזיאון.
מה שגורם לי לשאול אתכם: האם יש בארגון שלכם, או בארגונים שלהם אתם מספקים שירותי אינטרנט, אנשי שירות שעונים לטלפון והתכונה "לעבור לדף מספר" יכולה להועיל להם?