אני לא מדבר על הצד העסקי של חברת טוויטר.
אני מדבר על הצד הכלכלי של שימוש בטוויטר.
במה דברים אמורים?
הסכמנו במוזיאון שצריך שיהיה לנו בלוג.
בלוג כמו שאנחנו רוצים עולה כסף ועבודה וזמן. עיצוב ותיכנות וכל זה.
אז לפני כמה ימים נשבר לי מלחכות ופתחתי טוויטר למוזיאון – twitter.com/madajerusalem
חצי שעה עבודה של פתיחת החשבון והתאמת העיצוב. בחינם.
במקום לכתוב פוסטים ארוכים בכל כמה ימים, אני מפרסם כמה ציוצים קצרים בכל יום.
פשוט. קל.
השקעה קטנה ביצירה ובכתיבה.
עכשיו צריך לראות כמה השקעה אני אשים בצירוף קהל עוקבים.
קהלי היעד שלי הם ירושלמים, ארגוני חינוך ותרבות בירושלים ואנשים המעוניינים בחינוך ומדע בכלל.
צירוף קוראים הוא עבודת אגו. מצד אחד מושכת, מצד שני שואבת מאד כי תמיד אפשר עוד.
נראה.
לינק בונוס: טוויטר לעסקים – איך עושים את זה נכון מאת שגיא חמץ
אני חייב לשאול – למה קהל היעד שלכם הוא ירושלמים?
אני לא ירושלמי (לא הייתי ולא אהיה) ואני ממש קהל יעד… הילדים שלי מקבלים מנה מהמוזיאון פעם בחודשיים..
מי שצורך את מה שיש לכם לתת יגיע מכל מקום ולאו דווקא ירושלים.
סתם סקרנות