כשייעצתי לארגונים במסגרת עבודתי בשתיל אמרתי ש
אתר אינטרנט טוב משלב באופן מיטבי בין צרכי המבקרים, מטרות הארגון ומשאבי הארגון.
הדוגמה הקלאסית של אתרים שלא מתחשבים במשאבי הארגון הם אתרים עם חדשות מתגלגלות מלפני כמה חודשים.
בימים האחרונים נתקלתי בכמה אתרים של חברות שבהם יש בלוג ובו הפוסט האחרון הוא מלפני כמה חודשים או אתרים עם פורטפוליו של לפני 20 לקוחות.
אני רוצה להניח שהאתרים האלה הוקמו כאשר החברה הוקמה ועכשיו, כשהם מצליחים, אין להם משאבים וצורך בעדכון שוטף של האתר.
אבל במצב כזה, האתר נראה פארש ונותן רושם כזה.
אני חושב שצריך לתכנן גם להצלחה ולסגור חלקים באתר שכבר אין צורך בהם. אם יש בלוג באתר עם תכנים משמעותיים, אפשר לפרסם את "הפוסט האחרון" ולהודיע שהוא כבר לא מעודכן.
ההשקעה קטנה, והתמורה גדולה.
חבל על הרושם המוטעה שמשדר אתר לא מעודכן.
תודה על הפוסט, חנן.
בדיוק שלשום העלתי את הנושא באירגון שאני קשורה אליו, ושמחתי שיש לי "אילן גבוה" כמוך להתלות עליו.