כבר קרה לי פעמיים ועכשיו אני עצבני.
קיבלתי שובר מתנה של BuyMe לבית קפה.
כשהגיע הזמן לשלם, ביצעתי את תהליך מימוש השובר באתר BuyMe. עכשיו מגיע השלב שבו צריך להכניס את קוד בית העסק.
מלצרית: הקוד נמצא בקופה. תן לי את הטלפון שלך ואני אכניס את הקוד.
אני: נראה לך שאני אתן את הטלפון שלי, פתוח, לאדם זר? בבקשה הביאי לכאן את הקוד ואני אכניס אותו בעצמי.
חברת BuyMe חייבת להנחות את העסקים שאיתם היא עובדת איך להתנהל באופן ראוי עם מי שמממשים אצלם את השובר. העסקים צריכים לתת את הקוד ללקוחות ולא להקליד אותם בעצמם. עדיף שחברת BuyMe תאפשר לחברות להדפיס יפה את הקוד כדי להגיש אותו ללקוחות. אפשר גם שהמלצרית תקליד את הקוד כאשר הלקוח רואה מה היא עושה.
חברת BuyMe צריכה לשלב טקסט שמנחה את הלקוחות לבקש את הקוד ולא לתת את הטלפון שלהם לאנשים זרים בבית העסק.
עד שהדברים האלה יקרו, אנשים שמקבלים שוברי שי מאתר BuyMe חייבים לשים לב לא לסכן את המידע שלהם כאשר אם מממשים את המתנה שלהם. שום דבר רע לא יקרה, עד שכן.
הנה צילום של מסך מימוש שובר באתר BuyMe
צודק במיליון אחוז!
תודה חנן.