יום רביעי בערב. מדף העגבניות בסניף שופרסל בבית שמש מלא בעגבניות רקובות.
צריך לחפור ביניהן כדי למצוא עגבניות נורמאליות. עובד הירקות מדבר בפלאפון בזמן שהוא ממזמז פלפלים כדי להראות שהוא עובד. זו לא פעם הראשונה. כבר שלושה שבועות שזה ככה. אני מוצא את מנהל הסניף וצועק עליו. אומר לי "צודק, לא תקין".
מהמחסן מגיעים ארגזי עגבניות, הרקובות מושלכות ובמקומן פתאום יש עגבניות יפות. אבל רק עגבניות. הצעקות עזרו נקודתית.
בינתיים, במדף הפילפלים יש מלוכלכים ורקובים והשום המגעיל מוחבא בשקית רשת עם המותג שופרסל.
והירקות האורגאניים ארוזים במגשית פלסטיק ועטופים בניילון עבה.
לא, אין כרטיס מועדון.
קריאת רשות: שופרסל – מעצבנים את הלקוחות
התקזזו ביחסי ציבור השופרסל האלה – :)
http://www.notes.co.il/chelli/34784.asp
אצלנו בשופרסל יש קופה מהירה. מוזר.
בטיב טעם* המצב הוא הפוך. הירקות עומדים דום בשורות, כולם יפים ומוצקים, ואין בדל רקב.
מצד שני, מרגישים את זה במחיר שלהם.
מי שמחפש חווית קנייה של ירקות – לרוץ לשם. בשביל סלט זול, אפשר להתפשר על מקומות אחרים.
* יש לי תירוץ – נשוי לרוסיה!